دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ امید جهان به نام هو هو

آهنگ جدید شاد امید جهان به نام هو هو

دانلود آهنگ جدید امید جهان،دانلود آهنگ هو هو از امید جهان

دانلود آهنگ جدید امید جهان به نام هو هو

Omid Jahan – Ho Ho

دانلود آهنگ جدید امید جهان

متن آهنگ امید جهان هو هو

معجزه گری هو هو خیلی دلبری هوهو از همه سری هوهو

ناز و مهربون هوهو تو عزیز جون هوهو بیا پیشم بمون

هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو یالا

هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو بگو ماشالله

هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو یالا

هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو هوهو بگو ماشالله

هو هو هو هو

هو هو هو هو

 

دانلود ترانه امید جهان به نام هو هو با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه امید جهان به نام هو هو با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ علی یاسینی به نام این روزا

آهنگ علی یاسینی به نام این روزا

دانلود آهنگ جدید علی یاسینی،دانلود آهنگ این روزا از علی یاسینی،متن آهنگ این روزا از علی یاسینی

دانلود موسیقی جدید علی یاسینی به نام این روزا

Ali Yasini – In Rooza

ترانه و موزیک : علی یاسینی ؛ تنظیم : سهیل شمس

متن آهنگ جدید علی یاسینی به نام این روزا

این روزا وقتی یادت میوفتم

میگیره این قلبم

توی خاطره هام دنبال تو میگردم

خودت بگو نباشی میمونه

چی از من با همه میجنگم

آخ نمیدونی چقدر درد میکنه

این جای خالیت

دست بردار بیخیال دل کندن از تو کار ما نیست

همش رد میشی از سرم مث سایه باهامی

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

هرچیکه اومدم جلو تو دور شدی از من نمیدونم

کجای راهو اشتباه رفتم

از اینکه از دستت بدم از اینکه تنهام کنی میترسم

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

اینجوری نکن با من تو که میدونی من چقدر دوست دارم

نامرد بیا بسازیم این دیوونه رو با هم دوباره با هم

 

دانلود ترانه علی یاسینی به نام این روزا با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه علی یاسینی به نام این روزا با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام عطر تو

آهنگ جدید غمگین حجت اشرف زاده به نام عطر تو

دانلود آهنگ حجت اشرف زاده به نام عطر تو

دانلود موسیقی جدید حجت اشرف زاده به نام عطر تو

ترانه: محمد محتشمی, موزیک: عماد طالب زاده, تنظیم: حمید اکبرزاده

Download New Music Hojat Ashrafzadeh – Atre To

“تیتراژ برنامه جشن رمضان شبکه پنج”

متن آهنگ جدید حجت اشرف زاده به نام عطر تو

کجا برم که عطر تو تو این هوا نباشه چشای خیسمو نذار اسیر گریه ها شه

با اینکه از ندیدنت گلایه های ندارم هنوزم عاشق توام هنوز بی قرارم

به بارونا بگو هوامو داشته باشن تو زندگیم دوباره عطرتو بپاشن

هوای تو که دیگه از سرم نمیره هرکی شنیده قصمو دلش میگیره

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

بگو کجا برم نبینمت دوباره شاید یه شب فکرت منو راحت بذاره

میترسم از روزی که برگردی نباشم بین همین مردم ولی دور از تو باشم

حتی اگه دنیا فراموشی بگیره تنهاییامو بعد تو یادش نمیره

بی تو منو این گریه از پا در میاره کی مثل من این دوریو طاقت میاره

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

ابر بارون برگ پاییز تورو یاد من میاره شهر خیسه دلگیره دلم ابر بهاره

میباره برگ بارون دلتنگم تو کجایی بعد از تو با این بغض میجنگم تو کجایی

 

دانلود ترانه حجت اشرف زاده به نام عطر تو با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه حجت اشرف زاده به نام عطر تو با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

آهنگ جدید عاشقانه سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی،دانلود آهنگ جادوی خاص از سینا شعبانخانی

دانلود موسیقی جدید سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

Download New Song By Sina Shabankhani Called Jadoye Khas

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص

تو چشای تو یه جادوی خاصی هست

تو نگاه تو انگار یه احساسی هست

غم دنیا رو فراموش میکنم وقتی

به تو نگاه میکنم

تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم

یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم

از دیدن تو سیر نمیشه چشم من

به تو نگاه میکنم

وقتی که نزدیکم به تو انگار

دلم میلرزه هر دفعه صد بار

واسه ی حسی که به تو دارم

به تو نگاه میکنم

عزیزِ جونم نامهربونم

گوشه ی چشمی به این دلِ خونم

واسه ی حسی که به تو دارم

به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم

بخدا خستس این دل خونم

بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم

به هوای تو تازه میشه حال من

وقتی که هستی خوب میشه احوالِ من

تو رو دوس دارم تا ابد کنارم باش

به تو نگاه میکنم

تو همه ی عمر مثلِ تو رو ندیدم

یه جورایی خاطرت عزیزِ عزیزم

از دیدنِ تو سیر نمیشه چشمِ من

به تو نگاه میکنم

آرومِ جونم بدون تو دیگه نمیتونم

بخدا خستس این دل خونم

بدون تو دیگه نمیتونم ، نمیتونم

 

دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه سینا شعبانخانی به نام جادوی خاص با کیفیت ۱۲۸

دانلود آهنگ حمید طالب زاده به نام وای به حالم

دانلود آهنگ جدید شاد حمید طالب زاده به نام وای به حالم

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده،دانلود آهنگ وای به حالم از حمید طالب زاده

دانلود موسیقی جدید حمید طالب زاده به نام وای به حالم

Hamid Talebzadeh – Vay Be Haalam

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام وای به حالم

ای داد ای داد از آن چشم خراباتی و مستت از دست تو نالم

در خلوت در هر شب غمت افتاده به جانم ای وای به حالم

ای وای به حالم غافل نشوم لحظه ای از فکرو خیالت

من تاب ندارم من خواب ندارم بنشین ببرم شب همه شب آفت جانم

ای وای به حالم صیاد نگاه منی و در پی جانم از تیر نگاه تو به عرش رفته فغانم

ای وای به حالم افتاده ام از پا و دگر نیست توانم ای آفت جانم من خواب ندارم

خواب از سر یک شهر گرفتی به نگاهی من ماندم و یک کوچه بن بست و سیاهی

جانم بستان و شبی از پرده برون آی دست منه مسکین شده کوتاه ز هر جای

ای وای به حالم صیاد نگاه منی و در پی جانم از تیر نگاه تو به عرش رفته فغانم

ای وای به حالم افتاده ام از پا و دگر نیست توانم ای آفت جانم من خواب ندارم

 

دانلود ترانه حمید طالب زاده به نام وای به حالم با کیفیت ۳۲۰
دانلود ترانه حمید طالب زاده به نام وای به حالم با کیفیت ۱۲۸