دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ ایوان باند به نام نوش جان

 دانلود موسیقی جدید ایوان باند بنام نوش جان

Download New Music Evan Band – Noosh Jan
متن آهنگ جدید نوش جان از ایوان باند :
ای عشق منی این تو ای عشق منی این تو این دل رام من این دل رام من
نوش جانت اگر نوش جانت اگر بردی آرام من بردی آرام من
آی نوش جانت اگر رسوا کنی نام من وای چه خوش میشود با تو سرانجام من
یا تو به دامم بکش یا بشو در دام من با تو چه خوش ای وای سرانجام من
آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را
اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان
تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را
اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را که دست تو دادم بنوش
همه دار و ندارم به دستت برسد این دل بی قرارم به دستت برسد
نامه بر باد نوشتم به دستت برسد کاش دست سرنوشتم به دستت برسد
آخ تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را
اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را آخ تو بزن نوش جان
تو بزن نوش جان تا ته پیمانه را دست تو دادم فقط این دل دیوانه را
اشک من این ژاله را شراب صد ساله را آخرین پیاله را که دست تو دادم بنوش

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام یکی یدونه

 
Mohsen Ebrahimzadeh – Yeki Yedone
متن آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده به نام یکی یدونه
عاشقم عاشقی عشق ما دوتاست
بحث ما از همه آدما جدای جداست
این علاقه که بین ما دوتاست
زندگیم بدون تو بدجور رو هواست
عاشقم عاشقی عشق ما دوتاست که میبره هوشو از حواس
بین ما دوتا بی قراریه قرار ما رو ستاره هاست
یکی یکی یه دونه ی منی نه تو دلو نمیزنییکی یکی یه دونه ی منی نه تو دل نمیکنی
یکی یکی یدونه ی منی نه تو دل نمیزنی یکی یکی یدونه ی منی نه تو دل نمیکنی
کی میدونه چه حالی داره با تو تو هوای شبگردی تا به خودت میای یهو میبینی شبو سر کردی
آخه میدونی نمیدونی یه وسواس دو آتیشم الکی قهر میکنی باهام من میمیرم و زنده میشم
یکی یکی یه دونه ی منی نه تو دلو نمیزنی یکی یکی یه دونه ی منی نه تو دل نمیکنی
یکی یکی یدونه ی منی نه تو دل نمیزنی یکی یکی یدونه ی منی نه تو دل نمیکنی
یکی یکی یه دونه ی منی نه تو دلو نمیزنی یکی یکی یه دونه ی منی نه تو دل نمیکنی
یکی یکی یدونه ی منی نه تو دل نمیزنی یکی یکی یدونه ی منی نه تو دل نمیکنی

دانلود آهنگ امین حبیبی به نام تا همیشه

 دانلود موسیقی جدید امین حبیبی بنام تا همیشه

Download New Music Amin Habibi – Ta Hamishe
متن آهنگ جدید تا همیشه امین حبیبی
قبل از تو این نبودم من اینچنین نبودم اینگونه عاشقانه عاشق ترین نبودم
قبل از تو من که بودم تنها و یکه بودم سرگرم زندگی و دنیا و سکه بودم
دیدم تورا شدم دیوانه شدم چو شمع و تو پروانه آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه …
شدم شبیه یک ویرانه افتاده گوشه ی میخانه اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه  …
با من چه حرده ای تو چه کرده ای که بی تو عمرم گذشت و اما هنوزم با منی تو
جانم بع لب رسیده آه دلم دیگر بریده عشق تو این دلم را به خاک و خون کشیده
دیدم تورا شدم دیوانه شدم چو شمع و تو پروانه آواره ای شدم بی خانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه …
شدم شبیه یک ویرانه افتاده گوشه ی میخانه اسیر باده و پیمانه
شکسته دل چو شیشه بعد از تو تا همیشه  …

دانلود آهنگ ایوان باند به نام شبیه تو

Download New Music Evan Band – Shabihe To
متن آهنگ جدید شبیه تو از ایوان باند
هر نیمه شب یه گوشه تنهام با فکر تو میرم تو رویا تنهام چقدر چون که تو نیستی تنهام چقدر
تو رابطم اما عاشق نه خوبم باهاش اما صادق نه اون هست ولی اون که تو نیستی تنهام چقدر تنهام چقدر
موهاشو میبنده شبیه تو نمیشه هرجوری میخنده شبیه تو نمیشه
آرومه بی تابه شبیه تو نمیشه با اینکه جذابه شبیه تو نمیشه
هرجا میرم هست و توی قلبم کم رنگه هرجا میرم نیستی دلم اما واست تنگه
بارون که میباره میشینه پشت شیشه مث اون وقتای تو ولی اون تو نمیشه
رویای من کنار تو حقیقت داشت قلب من با تو حس امنیت داشت پیش تو واسه هرکاری جرات داشت نیستی
تو رابطم ولی باور کن تقدیرت ساده نیست وقتی قلبم پیشت گیره درد تو داره دنیامو میگیره نیستی
موهاشو میبنده شبیه تو نمیشه هرجوری میخنده شبیه تو نمیشه
آرومه بی تابه شبیه تو نمیشه با اینکه جذابه شبیه تو نمیشه
هرجا میرم هست و توی قلبم کم رنگه هرجا میرم نیستی دلم اما واست تنگه
بارون که میباره میشینه پشت شیشه مث اون وقتای تو ولی اون تو نمیشه

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بزن به بیخیالی

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بزن به بیخیالی

Download New Music Emad Talebzadeh – Bezan Be Bikhiali

دانلود آهنگ عماد طالب زاده
ترانه: مونا پرویزی و محمد شایان , موزیک: کیراد , تنظیم: عرفان کارن
متن آهنگ جدید عماد طالب زاده بنام بزن به بیخیالی :
تا یه مدت بیا از هم دیگه دور دور باشیم
اتفاقی همو دیدیدم کور باشیم
واسه شخصیتمون مغرور باشیم
تا یه مدت بذار از دست دوتامونم خلاص شیم
بیخیال هر پیامی و تماس شیم
این دفعه دلامون اونی که میخواست شیم
بزن به بیخیالی عکسامم نگاه نکن یه وقت نشی
هوایی با خودت فکر کن که کلا بیخیال مایی
این دفعه سعی کن دیگه به خوابمم نیایی
بزن به بیخیالی هر دفعه تنگ شد دلت پرسه بزن
تو بارون با یه چتر و شال گردن تو دل خیابون
مطمئن باش خوب میشه حال هر دوتامون
تا یه مدت هر طرف میچرخی یاد من میوفتی
رو تموم خاطراتم زدی قفلی
تو خودت بودی که از جدایی گفتی
تا یه مدت سعی کن اصلا منو یادت نیاری
اگه دلتنگم شدی به روت نیاری
اسمم حتی دیگه جایی نیاری
بزن به بیخیالی عکسامم نگاه نکن یه وقت نشی
هوایی با خودت فکر کن که کلا بیخیال مایی
این دفعه سعی کن دیگه به خوابمم نیایی
بزن به بیخیالی هر دفعه تنگ شد دلت پرسه بزن
تو بارون با یه چتر و شال گردن تو دل خیابون
مطمئن باش خوب میشه حال هر دوتامون