دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ حامد همایون به نام البرز

دانلود آهنگ جدید حامد همایون بنام البرز

Download New Music Hamed Homayoun – Alborz

دانلود آهنگ حامد همایون
ترانه: سهیل حسینی , موزیک: حامد همایون , تنظیم: سامان امامی
متن آهنگ جدید حامد همایون بنام البرز :
دور تو میگردم از تو زیباتر نیست زندگی با تو خوش است از تو گیرا تر نیست
در سرت اقیانوس عشق جریان دارد در دلت یک دنیا ابر باران دارد
شانه ات البرز است گیوسانت چالوس خواب دیدم رفتی بی تو خوابم کابوس
خنده هاست جادو کن کنج لب قند و عسل تک به تک حرکاتت میشود ضرب المثل
تو نفسی برام همه کسی برام خیلی قشنگه که دلواپسی برام
تو نفسی برام همه کسی برام خیلی قشنگه که دلواپسی برام
دور تو میگردم از تو زیباتر نیست زندگی با تو خوش است از تو گیرا تر نیست
در سرت اقیانوس عشق جریان دارد در دلت یک دنیا ابر باران دارد
شانه ات البرز است گیوسانت چالوس خواب دیدم رفتی بی تو خوابم کابوس
خنده هاست جادو کن کنج لب قند و عسل تک به تک حرکاتت میشود ضرب المثل
تو نفسی برام همه کسی برام خیلی قشنگه که دلواپسی برام
تو نفسی برام همه کسی برام خیلی قشنگه که دلواپسی برام

دانلود ترانه حامد همایون به نام البرز با لینک مستقیم

دانلود آهنگ ایمان غلامی به نام زمستون

دانلود آهنگ جدید ایمان غلامی بنام زمستون

Download New Music Iman Gholami – Zemeston

دانلود آهنگ ایمان غلامی
ترانه, موزیک, تنظیم: ایمان غلامی
متن آهنگ جدید ایمان غلامی بنام زمستون :
میسازیم هر دوتامون من بی تو تو با اون حق داشتی میچسبه یه آغوش گرم تو زمستون
خوشحالیم هر دوتامون تو بی من من براتون میدونم سخته تنهایی تو این برف و بارون
من به این روزای بی تو دیگه عادت کردم من به اونی که باهاته حسادت کردم
اگه داغ رفتنت سوزوندتم از ریشه لااقل بین ما دوتا یکی خوشبخت میشه
باروش سخته اونی که رفته دنیای من بود دنیای من بود
رفت و دنیامم بعد اون انگار شد دیگه نابود شد دیگه نابود
من به این روزای بی تو دیگه عادت کردم من به اونی که باهاته حسادت کردم
اگه داغ رفتنت سوزوندتم از ریشه لااقل بین ما دوتا یکی خوشبخت میشه

دانلود ترانه ایمان غلامی به نام زمستون با لینک مستقیم

دانلود آهنگ سینا درخشنده بنام حس قشنگ

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حس قشنگ با کیفیت بالا

Download New Music Sina Derakhshande – Hesse Ghashang

دانلود آهنگ سینا درخشنده
ترانه: کیانا ناطقی , تنظیم: شجاعت شفایی
متن آهنگ جدید سینا درخشنده بنام حس قشنگ :
اینو میدونی که شدی دارو ندارم من آمارتو دارم
آخه با تو پر از حس قشنگ عاشقونم آخه اومدی تو زندگی آروم جونم
آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار
آره عاشقم یار تویی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم
بازم نزدیک غروبه نگا حال ما چه خوبه نگو دیگه خیلی زوده
میخوای باشی کنارمو بگم که مث تو واسه من نبوده
نگو دیگه نمیتونه یه روزم تنها بمونه همین عاشق دیوونه
آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار
آره عاشقم یار تویی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم
آره عاشقم یار تویی تو تنها دلدار همیشه توی قلبت عشق منو نگه دار
آره عاشقم یار تویی تنها امیدم از وقتی تورو دیدم یه آدم جدیدم

دانلود ترانه عاشقانه سینا درخشنده به نام حس قشنگ با لینک مستقیم