دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ

دانلود آهنگ با کیفیت بالا به همراه متن آهنگ جدید از خوانندگان که میتوانید به دانلود آهنگ جدید ایرانی بپردازید

دانلود آهنگ حامد پهلان به نام حرف دلم

 دانلود موسیقی حامد پهلان به نام حرف دلم

Download New Music Hamed Pahlan – Harfe Delam

دانلود آهنگ جدید حامد پهلان

متن آهنگ جدید حامد پهلان به نام حرف دلم

امشب میگم حرف دلمو

میمیره دلم واسه چشات

قربون اون لحن حرفات

آخ دلم رفت واسه تو سخت

میخوام که باشی خوشبخت

امشب میگم حرف دلمو

بهت میگم من عشق دلمو

اصلا میگم دوست دارمو عشقم

اونیکه تو دنیا دلم بهش خوشه

اون یه نفر فقط تویی

اونیکه هی یواش یواش

داره با کاراش دیوونم میکنه فقط تویی فقط تویی

امشب میگم حرف دلمو

بهت میگم من عشق دلمو

اصلا میگم دوست دارمو عشقم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.